Γ. Δουκίδης (ELTRUN): «Έρχονται ψηφιακές συμμαχίες εταιριών σε συμπληρωματικές προϊοντικές κατηγορίες και τεχνογνωσία»
Του Γ. Δουκίδη, Καθηγητή Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Μεγάλη άνθιση γνωρίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας και οι προβλέψεις για την πορεία του τα επόμενα χρόνια είναι ευοίωνες. Το 2020 κατέγραψε αύξηση της τάξης του 30% και ο τζίρος εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 12 δις ευρώ. Η εκτόξευση των ηλεκτρονικών πωλήσεων υποκινήθηκε, όπως ήταν φυσικό, από την πανδημία, τα lockdown και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, που βρισκόταν ήδη σε εξέλιξη, και επίσπευσαν την εφαρμογή των πολυκαναλικών μοντέλων αγορών συμβάλλοντας έτσι στην ψηφιακή ωρίμανση της ελληνικής αγοράς.
Θα εξακολουθήσει ο Έλληνας καταναλωτής να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές με την ίδια ζέση; Πώς έχει επηρεάσει την ψυχολογία του η υγειονομική κρίση και πώς αναμένεται να αντιδράσει όταν ανοίξουν τα φυσικά καταστήματα; Με ποια κριτήρια θα κάνει τα ψώνια του στο εγγύς μέλλον και που πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες προκειμένου να κερδίσουν μερίδια αγοράς; Ποιες οι νέες τάσεις που θα αναδυθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
Δείτε περισσότερα εδώ.