ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΙΟΣ
PhD από το Arizona State University
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Γραφείο: Δεριγνύ 12, 4ος όροφος
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: 210 8203 433
Προσωπική σελίδα: Website
Βιογραφικό: CV
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο κ. Βλάσης Σταθακόπουλος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις ΗΠΑ, όπου έλαβε το πτυχίο ΜΒΑ από το Arizona State University και στη συνέχεια το Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D.) από το University of Arizona.
Ο κ. Βλάσης Σταθακόπουλος είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας (Business Communication Lab) του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Είναι, επίσης, ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία», Τμήμα πλήρους φοίτησης.
Έχει συνεργασθεί με μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (καταναλωτικά προϊόντα, βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες). Ενδεικτικά έχει συνεργαστεί με τις εταιρείες: L'oreal, Μελισσοκομική Αττική, Εθνική Ασφαλιστική, Schneider Electric, Monsanto, S & B Βιομηχανία Ορυκτών, ΑΒ Βασιλόπουλος, SATO, DELL, HP, OTEnet, ΔΕΗ, Eurobank, Emporiki Bank, Αγροτική Τράπεζα, Citibank, Shell, GSK, Genesis Pharma, Serono, Wyeth, Janssen Cilag, Alcon, Vamvas Medical, Energizer, Ericsson, VODAFONE, κ.λπ.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως το Journal of Marketing, το Journal of Personal Selling and Sales Management, το European Journal of Marketing, το Journal of Marketing Management, το Journal of Brand Management, και το International Journal of Bank Marketing. Επίσης έχει κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχει δε γράψει τρία βιβλία στον χώρο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.
Το ερευνητικό, διδακτικό και επαγγελματικό του ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στον χώρο της διοίκησης των πωλήσεων, της στρατηγικής του μάρκετινγκ, της έρευνας αγοράς, και της συμπεριφοράς του καταναλωτή.