ΛΙΟΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
PhD στο Μάρκετινγκ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Διεύθυνση Γραφείου: Δεριγνύ 12, 4oς όροφος
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: 210 8203 434
Προσωπική σελίδα: Website
Ο Κωνσταντίνος Λιονάκης είναι διδάκτωρ (PhD) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ (η διατριβή του έχει βραβευτεί από την emerald). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίου Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ακαδημαϊκές του έρευνες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, σε στήλες του ελληνικού και ευρωπαϊκού οικονομικού τύπου, καθώς και σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπου πρόσφατα έλαβε βραβείο best paper για άρθρο του (σε συνεργασία με τον Γ. Αυλωνίτη) με αντικείμενο τις σχέσεις Μάρκετινγκ-Πωλήσεων από το διεθνές συνέδριο GSSI (2015). Διδάσκει Διοίκηση Πωλήσεων στα μεταπτυχιακά προγράμματα ΜΒΑ και MSc Μ&Ε (FT & PT) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων στο ΜΒΑ (PT) του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, CRM σε προπτυχιακό επίπεδο στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και μαθήματα Μάρκετινγκ στα μεταπτυχιακά προγράμματα του ICBS και του NYC όπου έχει λάβει βραβείο “teaching excellence”. Παράλληλα εργάζεται στο Εργαστήριο Μάρκετινγκ (ALaRM) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ως ερευνητής, διαχειρίζεται ατομική συμβουλευτική εταιρεία στον τομέα του Μάρκετινγκ, και είναι συνιδρυτής του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «διατριβή», όπου και διδάσκει μαθηματικά. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συμβουλευτικών μελετών και σεμιναρίων για τον ιδιωτικό τομέα, ενώ επίσης έχει εργασθεί σε επιχειρήσεις στο χώρο των Πωλήσεων στους κλάδους των τροφίμων και του τουρισμού. Στα ερευνητικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνονται οι Πωλήσεις, η Οργάνωση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, το CRM, η Έρευνα Αγοράς και ο Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ.